باید BUN دیالیز 36 و کراتینین 3.5 و GFR 15 توانم انجام دهم؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

باید BUN دیالیز 36 و کراتینین 3.5 و GFR 15 توانم انجام دهم؟

BUN (نیتروژن اوره خون)، کراتینین و GFR (میزان فیلتراسیون گلومرولی) شاخص برای اندازه گیری عملکرد آزمون renal.Las U گزارش BUN 36 از mg / dl است، سطح کراتینین 3.50mg / dl است و GFR تنها 15 میلی لیتر / دقیقه است. در این حالت، بیمار باید دیالیز را؟ ما در اینجا بحث خواهیم کرد.

با توجه به مراحل پارتیشن بیماری کلیوی، بیماران مبتلا به GFR 15 قطعا در مرحله 5 بیماری مزمن کلیه یا مرحله نارسایی کلیوی است. در این بیماری، بیماران از عملکرد کلیه از دست دادن به طوری که یک سری علائم و عوارض رخ دهد، به خطر انداختن جان بیماران است. به طور کلی، زمانی که GFR کمتر از 15، و سپس بیماران برای درمان دیالیز نشان می دهد.

تجزیه و تحلیل BUN و کراتینین 3.5 36

نیتروژن اوره خون و کراتینین محصولات زائد سوخت و ساز است که باید از بدن توسط کلیه های سالم مرخص می شود. BUN محدوده طبیعی 7-20mg / است دسی لیتر برای بزرگسالان. سطح نرمال اعم از 0.5-1.2mg / dl برای بزرگسالان است. به عنوان BUN و کراتینین 3.5 36، که بالاتر از محدوده طبیعی است. به طور کلی، افزایش نمی دهد تا نیمی از عملکرد کلیه آسیب دیده است، آن را نشانی از GFR 15 اشاره نمی کند.

خوب، شما باید شرایط دیالیز را شروع کنم؟

در واقع، اگر به انجام دیالیز یا نه آن را در شرایط بیماری خاص خود را دارد. در کشورهای غربی، وقتی estádebajo GFR 15 میلی لیتر / دقیقه، و بیمار به دیالیز نیاز به حذف مواد زائد و سموم انباشته شده در خون خود، و یا آن می تواند آسیب جدی به بدن بیمار شود. آنها به عنوان راه های بهتر دیالیز.

با این حال، در چین شما می توانید درمان های جایگزین را امتحان کنید.

طب سنتی چینی (TCM) خوب در این جنبه است که به عنوان یکی از نظریه های اصلی از طب سنتی چینی است که آن را با هدف بهبود ظرفیت خود را برای تعمیر بیمار برای درمان وضعیت بیمار. علاوه بر این، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان که ترکیبی از طب سنتی چینی و تکنولوژی مدرن پزشکی، که هدف آن درمان بیماری های کلیوی است. این باعث می شود طب سنتی چینی کار موثر تر و به طور مستقیم، و برای بهبود عملکرد کلیوی بسیار مفید است. هنگامی که عملکرد کلیه است که بیشتر بهبود یافته است، افزایش سطح کراتینین می تواند در آوردند خود به خود.

بنابراین، انتخاب یک درمان مناسب در بهبود عملکرد کلیه، که می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز بسیار مهم است. اگر شما علاقه مند در درمان های چینی هستند، شما می توانید آن را به ایمیل و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com~~V پیام زیر را ترک، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما به شما با همه چیز کمک خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: